Wymiana DE-PL


 Witam po dłuuuugiej przerwie

Jak w ostatnim poście mówiłam, ostatnio miałam okazję brać udział w wymianie uczniowskiej z niemieckimi uczniami. Pomimo mojej choroby podczas tej wycieczki (-_-) pamiątka w formie zdjęć została ^^ Ogólnie temat tego postu będzie podzielony na 2 części (w końcu tych zdjęć jest dużo). W takim razie zaczynaam

1 dzień Poniedziałek:
Ok. godziny 9:00 wyjechaliśmy spod szkoły. W busie panowała ciekawa atmosfera XD





Wtorek:
Zaczęliśmy od zwiedzania szkoły :D








Musiałam ;P


Później wybraliśmy się na 'letnie saneczki'. 


Na koniec mieliśmy piknik ;3

Dozobaczenia w kolejnej części, są wakacje więc będzię ona niebawem ;*
/M.

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Świetna okazja do wielu przygód taka wycieczka/wymiana z innymi uczniami. Przyznam jednak, że lepiej ogląda mi się zdjęcia w jednej wielkości, jednak nie traktuj tego jako jakąś poważną krytykę, zwykłe luźne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego szkolnego pikniku to w życiu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Back
to top