Zakopane i Zator 🎢🗻

4-5 maja miałam okazję pojechać w góry i do Zatoru do wesołego miasteczka zwanego ,,Energylandią". Był to świetny czas, spędziłam go w dobrym towarzystwie i pomimo nie najlepszej pogody, bawiliśmy się do końca! :D

Pierwszy dzień spędziliśmy w Zatorze. Ja, osoba dosyć odważna, najbardziej stanęłam w obliczu atrakcji ekstremalnych 😏 Nie było czasu w robieniu zdjęć każdej z atrakcji, ale oczywiście jakieś zdjęcia są ^^





 To zdjęcie nie jest mojego autorstwa. Całkiem przypadkiem zrobiła je koleżanka, a ja troszeczkę je zmieniłam :D






Jak mówiłam, zdjęć nie mam wiele, ale za to Zakopane pozostawiło więcej miejsc, warte sfotografowania 😄







Takie widoki miałam z pokoju hotelowego *-* Coś niesamowitego! Tymbardziej nocą 😋



Jak każdy zauważył, nastąpiła dość długa przerwa od ostatniego postu.. Głównym powodem jest szkoła.. Mamy już prawie koniec maja, trzeba oceny poprawiać i przyłożyć się do nauki 😫 Tym bardziej ja teraz, ponieważ od 29 maja do 4 czerwca spędzę czas na wymianie uczniowskiej polsko-niemieckiej. Na pewno postaram się zrobić o tej wycieczce post, ale trzeba będzie na niego dłużej poczekać, więc... WYCZEKUJCIE! 😃💪

/M.










CONVERSATION

1 komentarze:

  1. bańki mydlane ! poprosze o więcej zdjęć baniek mydlanych ! :)

    OdpowiedzUsuń

Back
to top