Wieczór też może być magiczny.. ✨✨

Heej,
Po kolejnej przerwie wracam. Z nowymi zdjęciami i pomysłami. Mam nadzieję, że w końcu będę tutaj regularnie :)

Główny temat: WIECZÓR.
Godziny wieczorne (18-21) mają swój charakter. Na trawie pojawia się rosa, słońce zachodzi za horyzont. Mam okazję pokazać, jakie dzieła udało mi się zrobić.





Ta fotografia z wszystkich podoba mi się najbardziej ^^

A tobie która fotografia się najbardziej podoba?
Zapraszam do obserwowania moich social-media (podane po prawej stronie :D ), komentowania i oczekiwania na kolejny post ;3
,,Jest ta­ka ścieżka uk­wieco­na czer­wo­nymi różami, na płat­kach których codzien­nie siada zmęczo­na ro­sa i poz­wa­la, by obłoki od­biły się w jej przez­roczys­tych oczach.''
/M.M.

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Świetny klimat tworzą te zdjęcia. Swoją drogą uwielbiam wieczory <3
    infinita-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dmuchawiec przepiękny <3
    Ale wszystkie zdjęcia są śliczne.
    Pozdrawiam :)

    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjecia,mi podoba sie najbardziej 1! Trochę przeszkadzaja mi te literki "
    m.m",lepiej gdyby byly mniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjęcia! Wieczór ma swój klimat, fotografie nabierają wtedy głębi i mają w sobie coś magicznego.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek.

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podziwiać na fotografiach zachody słońca, kiedy to niebo przybiera różnorakie kolory. Mi również podoba się ostatnie zdjęcie najbardziej. Jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są przecudne. Uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobało mi się zdjęcie dmuchawca, jest urocze. Ja na swojego bloga również wróciłam po krótkiej przerwie spowodowanej urlopem, na którym również wieczory wydały mi się milsze i romantyczniejsze. ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wieczory są jak najbardziej magiczne. Bardzo nastrojowe zdjęcia!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/06/summer-haul.html

    OdpowiedzUsuń

Back
to top