Wymiana DE-PL #2

Więc nadeszła pora na drugą część :)

W środę było najciekawiej, wybraliśmy się do Berlina!
Chodź cieszyłam się z tego, niestety, mój organizm nie wytrzymał i pokazał swoje 40 stopni gorączki :/ Ale pomimo tego, udało mi się zrobić parę zdjęć tej pięknej stolicy! ^^

Na początku zobaczyliśmy 'Reichstag', czyli siedzibę Bundestagu.


Również mogliśmy zauważyć budynek, w którym urzęduje m.in. Angela Merkel.

Gdy przeszliśmy się kawałek dalej, w oczy rzuciła nam się ta tabliczka, która wskazywała, że w tym miejscu znajdował się Mur Berliński 'Berliner Mauer'.

Kolejnie widzieliśmy Bramę Brandenburską 'Brandenburger Tor', jednak wtedy były postawione jakieś parawany, z tego co pamiętam to znajdowała się tam parę dni przed jakaś impreza.


Zdjęcie zrobione z autobusu, dlatego że tą wieżę telewizyjną 'Berliner Fernsehturm' nie byliśmy zobaczyć z bliska, czego bardzo żałuję :/
Następnie uczestnicy wymiany wybrali się do 'Domu Strachu', jednak ja zostałam już w busie, bo choroba pokazała już swoje mocne znaki.. 

W czwartek, pomimo spędzenia go w łóżku, moi przyjaciele przejęli mój aparat, więc teraz możecie zobaczyć ich twórczość :D





Jak widać każdy z uczestników wymiany zrobił dla siebie po dwa takie ciasteczka, przyznam, że smakowały XDDD 


Zapraszam do obserwowania, zajrzenia na instagrama, snapchata lub musical.ly ;P
Pozdrawiam i życzę miłych wakacji! <3

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Back
to top