Pierwsze oznaki 🌸🌹🌞

Heej, 
każdy wie, że wiosna już daaaawno rozpoczęła siÄ™ wiosna, ale ,,KwiecieÅ„ plecieÅ„ bo przeplata, trochÄ™ zimy, trochÄ™ lata" XD WiÄ™c chyba każdego ostatnio spotkaÅ‚ Å›nieg czy chÅ‚odne dni.. 
Dlatego stwierdziłam, że przypomnę wam trochę te słoneczko 🌞💕







         Dzika róża 🌹



Próbowałam powtórzyć moje 1 ZDJĘCIE XD (nie wyszło tak samo 😂)






Odbicie *-* 





Macie zaplanowane coś na majówkę? Rower, jezioro a może jakiś wyjazd? 😀 Zapraszam do obserwowania oraz na moje social-media ^^
Miłego wypoczynku i słonecznej pogody! 😄
,,Ra­zem z deszczem spadÅ‚o na mnie niepojÄ™te szczęście. Wiatr wy­wiaÅ‚ zÅ‚e wspom­nienia, a piorun roz­pa­liÅ‚ w ser­cu no­wy żar. Na­wet kiep­ska po­goda może być najpiÄ™kniejszÄ….'' 
/M.




CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Fajne fotki! Szkoda tylko, że już prawie maj, a zima nadal! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no niestety, ale już zapowiadają lepszą pogodę! 😊

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, aż mi się zachciało wyjśc na zewnątrz! :) Pozdrawiam! https://faanbook.blogspot.com/2017/04/kwiecien-plecien-bo-przeplata-troche.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DziÄ™kujÄ™! ❤
      Rownież pozdrawiam 😀

      Usuń
  3. Fajnie zobaczyć trochę słońca, chociażby na zdjęciach :-)

    Jeżeli pogoda okaże się łaskawa, planujemy z synkiem piknik :-)

    Będę obserwować blog, bo bardzo mi się tu podoba :-)

    Pozdrawiam cieplutko, Ania :-)
    (ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo ze jest juz maj to u mnie nadal słabo z pogoda :/
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń

Back
to top