Retrica... Warta polecenia?

Hej,
jak pewnie większość osób czytających mnie wie, że moje zdjęcia powstają za pomocą.. TELEFONU. Tak, na razie jest to mój jedyny sprzęt, który jeszcze mi starcza. Ale za niedługo (już jestem w trakcie poszukiwań) będę mieć coś innego, nowego ❤

Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła jakichkolwiek zdjęć za pomocą aplikacji: Retrica.
Wiele osób, które znam używa tej apki do robienia selfie i szczerze mówiąc ja też używam XD

Kocham zaskakiwać! Więc pokazuję parę zdjęć zrobione za pomocą Retrici, które w pewien sposób trafiły mi do gustu 😄


Jak wiosna... To wiosna 😊🌸🌹









Niby zwyczajne zdjęcie.. Ale ma swój urok ^^

To zdjęcie też bardzo mi się podoba ☝☝ lubię zdjęcia w takich kolorach 💖





Nie wiem dlaczego, ale ta fotografia bardzo kojarzy mi się ze stylem hmm... TUMBLR? XD






Większość tych cudeńków, które dzisiaj pokazałam zostały zrobione w filtrze: Caramel.
Teraz ostateczne pytanie: Czy warto polecić?
Moim zdaniem aplikacja sama w sobie jest w porządku, producent dał tyle ile mógł. Jednak nie zawsze zdjęcia za pomocą Retrici dają taki dobry efekt, co normalne. Ale powiem wprost, ta aplikacja w 100% sprawdza się do zrobienia dobrego selfie! 😀

,,Nie wszystko złoto, co się świeci" 
/M.



CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, oby Twoja pasja trwała jak najdłużej i czekam na więcej takich pięknych zdjęć, bo lubię zdjęcia widoków i tego typu co Ty zrobiłaś :)

    Ps. Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, na pewno będę kontynuować :)
      Z chęcią zajrzę! ^^

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne, o tej apce nie słyszałam. Jaki chcesz sobie kupić aparat, masz już wybraną firmę oraz w jakim przedziale cenowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze moim marzeniem był Canon d5300, ale jednak jest to za duży wydatek jak na razie, więc zastanawiam się nad firmą Olympus, które równie ma dobre aparaty :) Przedział hm.. Ok. 500-600zł :D

      Usuń
  3. Nie używam retricy, ale wielokrotnie się z nią spotkałam. Jakoś nie przemawia ona do mnie i zdecydowanie wolę VSCO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu używałam Retrici. Jednak uważam, że nie spełnia ona moich oczekiwań. Wolę np.: Bestie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłyśmy zdjęcia w tej aplikacji, ale teraz używamy innych programów, kto wie. Może jeszcze do niej wrócimy? Twoje zdjęcia? Jak dla nas REWELACJA! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) rozwijaj swoje pasje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle zdjęcia robione przy pomocy tego typu aplikacji wychodzą bardzo nienaturalnie, ale twoich to nie dotyczy :) Niestety mam wrażenie, że retrica niszczy jakość i znacznie lepiej jest samemu obrobić zdjęcie... ale to tylko moje odczucie, po za tym naprawdę ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez prawda, ale właśnie na tym polega recenzja ☺
      Dziękuję ❤

      Usuń

Back
to top