Początki są najtrudniejsze..

Rozpoczynając,

Mam na imię Marta - zwykła nastolatka z marzeniami fotograficznymi.
Już od dłuższego czasu interesuję się fotografią, jak to pewna osoba stwierdziła "Z niczego potrafisz stworzyć coś".
Też długo zastanawiałam się nad utworzeniem takiego bloga, na którym w 100% oddam się tej pasji. Podzielę się z innymi ludźmi moimi twórczościami i dzięki temu dowiem się ich oceny.

Każda taka sesja zdjęciowa, którą ja tworzę, ma coś do przekazania. Często się mówi ,,Emocje przelewamy na papier". Jednak z mojej perspektywy emocje przekazuje przez te zdjęcia. Głównie są to zdjęcia "natury". Ale po czasie pojawią się też z udziałem człowieka w roli głównej.

Zbliża się wiosna, pora roku, która ma w sobie taki urok, jak każda inna. Jesienią są kolorystyczne drzewa, latem słońce, zimą śnieg a wiosną wszystko budzi się do życia. Ale zanim takie zdjęcia się pojawią, na początku chcę pokazać fotografię uchwycone na samym początku "mojej kariery". Była już to wczesna jesień.











Ostatnie zdjęcie należy do jednych z moich ulubionych ❤

,,Nic nie jest tak ważne jak pasja. Bez względu na to co chcesz zrobić ze swoim życiem, miej pasje''.

/M. 

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Nostalgiczne zdjęcia... Jakbyś chciała jakieś porady odnośnie fotografii i obróbki zdjęć to służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dopiero zaczynasz, więc duuużo cierpliwości i wytrwalości życzę, a jeśli ludzie wyczują, że robisz to co robisz z pasją, sami zaczną się pojawiać :)

    piękne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kcoiuki za Twoj start i pasje :) pamietaj, zeby nigdy sie nie poddawac a wszystko przyjdzie z czasem :) robisz przepiekne zdjecia, zdecydowanie powinnas rozwijac sie w tym kierunku :)
    wpadnij do mnie na relacje z podrozy do Azji :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/31/kuala-lumpur-malaysia/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! 😊
    Również zajrzę 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile to już zajmujesz się fotografią, bo zdjęcia robisz… hmm ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś natchnęło mnie w połowie listopada 2016 roku :D

      Usuń

Back
to top